Doelstellingen/Goals

English Below

Overkoepelend doel

Het overkoepelende doel van de stichting is om talent te ontwikkelen op plaatsen over de hele wereld waar stimulatie hiervan niet vanzelfsprekend is. De kernwoorden van Stichting IMBEO (Intercultureel, Multidisciplinair, Beweging, Eigen, Ontwikkeling) vormen de basis van de doelstellingen. Zie voor toelichting van de kernwoorden de pagina: Over

Maatschappelijk doel

Het maatschappelijke doel van Stichting IMBEO is om mensen in hun kracht te zetten en ze te verbinden door middel van dans, waarbij ze kans krijgen even weg te zijn uit hun omgevingsscene.

Artistiek doel

Het artistieke doel van Stichting IMBEO is om de creativiteit en de artisticiteit van de individuen binnen de groep op te zoeken, te stimuleren en verder te ontwikkelen.
________________

Main Goal

The main goal of IMBEO foundation is to develop talent in places  all over the world where it’s not obvious that this is possible. The goals are based on the keywords of IMBEO foundation (Intercultural, Multidisciplinary, Movement, Personal approach, Development). More about these keywords on page: About

Social goal

The social goal of IMBEO foundation is to put people in their power through dance. This gives them the opportunity to get away from their environmental scene for a moment.

Artistic goal

The artistic goal of IMBEO foundation is to search for, stimulate, and develop the creativity and artisticity of individuals in a group.

13925657_1243034822434917_7848139440775953316_o