Steun IMBEO/Support IMBEO

English below

Steun IMBEO

Stichting IMBEO kan natuurlijk altijd hulp gebruiken. Wij zijn altijd op zoek naar financiële sponsoren en donaties. Wilt u Stichting IMBEO steunen? Neem dan contact met ons op of doneer:

STICHTING IMBEO
NL88 INGB 0007 9689 26

Wij hebben een Culturele ANBI status. Dit houdt in dat je als bedrijf jouw gift 1,5 keer kunt aftrekken van de belasting.

Steun Stichting IMBEO gratis, door je online inkopen via www.gratisdoelensteunen.nl te doen. Zoek naar Stichting IMBEO, vind je webshop en doe via deze weg je online inkopen. Dan ontvangen wij van de webshop een kleine commissie. Alle kleine beetjes helpen!

Vrijwilliger voor IMBEO

Als we heel de wereld kenden, ieder mens, elke plek.
Z
ouden we dan hetzelfde denken over wat gewoon is en wat gek?”
Stichting IMBEO biedt vrijwilligers de kans om volledig georganiseerde projecten uit te voeren in zowel binnen- als buitenland. Werken als vrijwilliger levert nieuwe inspirerende en betekenisvolle ervaringen op, waar de vrijwilliger ontzettend veel van leert. Het is goed voor het zelfvertrouwen, de persoonlijke ontwikkeling en er wordt een bijzondere levenservaring opgedaan. Vanuit de stichting wordt ervoor gezorgd dat de vrijwilliger zo goed voorbereid als mogelijk aan het werk gaat.
Voorwaarde: de vrijwilliger moet enige affiniteit hebben met dans.
Stuur bij interesse een mail naar: info@stichtingimbeo.com.

_____________

Support IMBEO

IMBEO foundation can always use your help. We are always looking for financial sponsors and donations. Do you want to support IMBEO foundation? Contact us or donate:

STICHTING IMBEO
NL88 INGB 0007 9689 26

Volunteer at IMBEO

IMBEO foundation offers the chance to volunteers to do fully organised projects, national and international. To work as a volunteer gives new inspiring and meningfull experiences, which you can learn a lot from. It develops the self-confidence, the personal development and it will be a special life experience. The foundation will take care of the preparation of the volunteer, as well for traveling as for working.
Interested? Mail to: info@stichtingimbeo.com.

_________

IMBEO bedankt: